Gratis fragt med GLS på alle ordrer over 1000 kr.

FAQs

Guide til at vurdere standen af produktet

Du vil under beskrivelsen til hvert produkt på vores webshop finde standen af produktet beskrevet efter denne skala. Altså vil der f.eks stå “Stand: 10/10” på produktet hvis det er helt nyt.

10/10 = Skoene er helt nye

9/10 = Skoene er brugte en smule, men fremstår helt nye

8/10 = Skoene er brugte med minimale tegn på slid

7/10 = Skoene er brugte og har en del tegn på slid, men har ingen store skader

6/10 = Skoene er meget brugte, har mange tegn på slid, og har små skader

1-5/10 = Skoene er meget brugte og har mange skader

Er jeres varer ægte?

Ja. Alt vi sælger er 100% autentiske produkter, og tjekket grundigt igennem før de bliver smidt op på webshoppen. Du kan derfor handle med ro i sindet hos os!

Hvad fragter i med?

Alle vores pakker fragtes med DAO, GLS eller Postnord, efter kundens eget valg.

Hvor længe er i om at behandle min ordre, og hvornår kan jeg forvente at modtage pakken?

Alle gennemførte ordrer før 14:00 sendes som udgangspunkt samme dag. Ordrer efter 14:00 sendes næst-kommende hverdag. Ved enkelte tilfælde kan det tage op til 2 hverdage for os, at få sendt pakken afsted.

Køber du et produkt markeret med “*” (Bestillingsvarer) kan det tage op til 7 arbejdsdage før dit produkt sendes fra vores lager. Du modtager både en mail ved bestilling, og en ny mail når dit produkt sendes fra vores lager.

Dag-Til-Dag levering med GLS ved ordre inden 12:00 (Bemærk venligst GLS kun leverer i hverdagene).

Du kan forvente at modtage pakken 2-4 dage efter afsendelse med DAO.

Du kan forvente at modtage pakken 2-5 dage efter afsendelse med Postnord

Hvordan kan man komme i kontakt med jer?

På telefon: 29860056

Send os en mail på: [email protected]

Vi svarer normalt inden for 24 timer.